دکوراسیون اداری – ماچوب

آنچه که از دل فرایند مفهومسازی و ایدهپردازی بیرون آمد به کلی با دفتر مرکزی قبلی شرکت گوگل در شهر کوالالامپور تفاوت داشت و به راستی شبیه هیچ دفتر کار دیگری روی زمین نبود. باید دقت داشته باشید که هر شرکت ساختمانی قابل اطمینان نیست. دفتر کار به عنوان محیطی شناخته می شود که تنها زیبایی آن، ملاک نیست و باید در عین حال که با توجه به نوع کاربرد فضا، تمام وسایل مورد نیاز در دسترس کارمندان و کارکنان یک محیط باشد، دارای نظم و ترتیب و آرامش بخش نیز باشد تا راندمان کار در محیط اداری بالاتر برود. فضاهای دیگر داخل این دفتر کار عناصر شبیه به پارک مانند تابهای زمینهای بازی هستند و در عین حال از یک اتوبوس کوچک صورتی رنگ به عنوان بوفه استفاده میشود. رامش میگوید: «ما به شیوهای کاملا انتزاعی از عناصر بسیار متنوعی در طراحی این دفتر استفاده کردیم که به طور خاص به مالزی ربط داشت. رامش میگوید: «ما با طراحی این شرکت میخواستیم بازدیدکننده را در یک مسیر کشف قرار دهیم.

طراحی داخلی شرکت

۱- بودجه خود را برنامه ریزی کنید: یکی از اولین کارهایی که باید در حین تلاش برای به دست آوردن یک شرکت طراحی دکوراسیون داخلی شرکت مهندسی تعیین بودجه است. در یکی از این فضاهای استراحت یک دستگاه بازی بسیار جذاب قرار گرفته و سقف آن شبیه صفحه شطرنج است. به همین دلیل هم است که اتاق گفتگو شبیه به یک غار است و با عناصر مختلف کامل میشود و در عین حال اتاقهای جلسه که در مجاورت کافه قرار دارند به گونهای طراحی شدهاند که یادآور ساحل و جنگل باشند. این رابطه بین محیط مصنوعی و اعمال و رفتارهای جسم و روان انسان است. تجربه چندین ساله این شرکت معماری در زمینه طراحی بناهای مسکونی ویلایی و آپارتمانی، اداری، مراکز خرید، رستوران و مجموعه های بین راهی و تفریحی مهر تاییدی است بر موارد فوق که همیشه به آن پایبند میباشد. همان کیفیت پیوستگی، شفافیت، و ارتباط در فضاهای باز کاری این شرکت وجود دارد، گرچه دارای فرمهای نسبتا سادهتری است. توجه کنیم که تمایز مهمی بین هنر و طراحی وجود دارد.

بازسازی ساختمان اداری

در حالی که همه حاضر نیستند ثروت خود را خرج کنند ، شما باید نسبت به مبلغ مورد نظر خود در طراحی داخلی روشن و واقع بین باشید. امروزه بسیاری از افراد به دنبال راه حلی هستند که از طریق آن بتوانند دیزاین داخلی فضای ساختمان خود را به بهترین نحو انجام دهند. البته اگر فضای کوچکی دارید می توانید اتاق جلسات را به جای دیگری منتقل کرده و صرفا از یک مبلمان اداری شیک و کمجا در اتاق تان استفاده نمایید. در اغلب موارد این سه عامل نادیده گرفته می شوند به خصوص وقتی ادارات به جای جدید نقل مکان می کنند یا دکوراسیون اداری خود را بازسازی می کنند. ۷- ایجاد دیوارهای جداکننده: هر اداره یا سازمانی دارای کارمندانی با رده های شغلی و وظایف متفاوتی هستند پس این باید این اصل را در نظر بگیریم که هر یک از آنها نیاز به فضایی خصوصی و یا نیمه خصوصی دارند تا هر کس بتواند در حریم خود بدون مزاحمت برای دیگران به وظایف خود رسیدگی کند. البته پارتیشن ها چه مسکونی و چه پارتیشن اداری، دارای یک ویژگی است که این سازه ها به صورت موقت است و میتوان آنها را بدون آنکه معماری بهم بریزد یا نیاز به تخریب باشد حذف یا جابجا نمود.

  1. قرار دادن قسمت مشخص برای نصب نت و یادداشت های مهم
  2. خرید بدون خدمات پس از فروش
  3. نام باید فارسی باشد
  4. دوام بسیار و وزن سبک
  5. نور پردازی فضای اداری
  6. طراحی معماری و نظارت بر اجرا

اکنون پس از خواندن این مقاله و نکات ارائه شده در این زمینه آیا هنوز هم حس میکنید به واسطه علاقه به چیدن مبلها در خانه یا ترکیب رنگها با یکدیگر، خود را یک طراح داخلی دکوراسیون میدانید؟ طرح رنگ زمینه تاریک رنگی یا تقسیم تیره تر رنگ آمیزی به نظر می رسد مجهز به مبلمان رنگی تیره و سبک های اضافی است. اما طراحان داخلی و سرمایهگذاران در این زمینه به چیزهایی بیشتر از هماهنگی رنگها و نورهای فضا نیاز دارند. طراحی داخلی تجاری با فرآیند برنامه ریزی زمانی شروع می شود که طراحان با یک معمار کار می کنند تا عناصری را تعیین کنند که ظاهر فضای تمام شده را تعیین می کند. برخی طراحان پیشنهاد استفاده از رنگ هایی خاص به منظور طراحی چنین محیطی را داده اند. در چنین مواردی بهتر است از مشاورین یک تیم متخصص مانند گروه بازسازی آسان مشاوره بخواهید. گروه شرکتهای مازیار با قرار دادن زیر مجموعه هایی مرتبط جهت طراحی، نظارت، اجرا، مشاوره، دکوراسیون داخلی و حتی فروش پروژه های شما، همراهی مطمئن در تمامی مراحل در کنار شما خواهد بود.

Article has been generated with the help of GSA Content Generator DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *