تمامی مدارک شما به قسمت پذیرش مدارک ارسال می شود و باید رسید آن را دریافت کنید. در نهایت، پس ازتوافق بر روی طرح اولیه، تغییرات مورد نظر کارفرما بر روی طرح اعمال شده و طرح نهایی به رویت و تصویب کارفرما خواهد رسید. کارفرما مختار است که از میان طرح های ارائه شده یکی از انتخاب نماید و یا از شرکت درخواست طراحی مجدد نماید. این موارد همه با انتخاب یک شرکت طراحی داخلی خوب شکل می گیرد. زمان انتخاب هر یک از انواع میزهای کارمندی چوبی باید به مطابقت آنها با فضای اداری تان دقت داشته باشید. علاوه بر این، شرکت تا زمان اتمام اجرای کار، در مقام نظارت بر اجرا، در کنار کارفرما خواهد بود و وی را یاری خواهد نمود تا پروژه بدون مشکل جلو رود. در برخی از پروژه ها نیز کارفرما با توجه به عدم آشنایی با موضوع بازسازی و یا به دلیل مشغله، تصمیم به سپردن کار طراحی و همچنین اجرای پروژه به شرکت را می گیرد. Article was created with the help of GSA Content Generator Demoversion.
- استفاده از گل و گیاهان طبیعی
- تنوع رنگ و طرح
- طراحی فایل اداری
- کنسول و میز نقشه کشی
- توانمندی طراح و مجری برای پیش بردن اهداف پروژه
- ایجاد ساماندهی و نظم در محیط کار اداری
شیشه های رنگی به عنوان پوششی برای دیواره ها نیز به کار می روند، این شیشه ها به دلیل رفلکت جذابی که دارند در فضا های لوکس و مجلل به وفور استفاده می شوند همچنین این شیشه ها به راحتی تمیز و ضدعفونی می شوند از این رو در فضا های درمانی قابل استفاده اند البته این موضوع را باید در نظر داشت که در فضا های بیمارستانی و بخش های پرتردد ، مخصوصا فضا هایی که تخت های بیمارستانی وجود دارد استفاده از شیشه های رنگی باید با رعایت استاندارد ها و ضربه گیر های مورد نیاز استفاده شود. لازم به ذکر است، علم معماری داخلی یا به عبارت دیگر طراحی داخلی، یکی از زیر شاخه هایی معماری محسوب می شود. این طراحان ابتدا باید نقشه طراحی داخلی ساختمان را پیاده سازی کرده و سپس طبق نقشه اقدام به نوسازی فضا کنند. در صورتی که کارفرما خود اقدام به اجرای پروژه نماید، شرکت آوگون تمامی تصاویر سه بعدی (رندر)، نقشه های مورد نیاز و … قرارداد اجرای پروژه : همانطور که اشاره شد، پس از پایان مرحله طراحی، تصمیم با کارفرماست که خود اقدام به اجرای پروژه نماید و یا اینکه اجرای کار را به شرکت آوگون بسپارد.
دکوراسیون اداری
بنابراین بهتر است قبل از بستن قرارداد تحقیقات کاملی در این زمینه انجام شود. برای پاسخ به این سوال شاید بهتر است ابتدا دلیل علاقه افراد به کالای لوکس را بررسی کنیم و سپس نتیجه حاصل را به سوال بالا ربط دهیم. شرکتهای خوب همواره به دنبال خلاقیت در طراحی و ثبت آن به نام خود هستند، شما نیز می توانید در مورد فضای خود چند سوال از طراحتان بپرسید و بررسی کنید تا چه حد به سلیقه شما نزدیک است، البته این انتظار را نداشته باشید قبل از قرارداد برای شما طراحی کند! به سقف چوبی دقت کنید. دکوراسیون اتاق کار کوچک برای کارمندان و مدیران باید با دقت بیشتری انجام شود. توافقات نهایی : پس از برگزاری جلسه اول و بازدید از سایت پروژه و دستیابی به توافقات اولیه در رابطه با نحوه انجام کار، جلسه ای به منظور ایجاد توافقات نهایی برگزار خواهد شد. بازدید از پروژه : پس از حضور کارفرما در محل دفتر شرکت آوگون و حصول توافقات اولیه، برای ارزیابی نهایی و عقد قرارداد مربوط به طراحی داخلی و همچنین قرارداد اجرای پروژه، کارشناسان شرکت طراحی داخلی آوگون در محل پروژه حضور به هم خواهند رساند.
در صورتی که کارفرما تمایل به انجام پروژه توسط شرکت داشته باشد، قرارداد اجرا میان طرفین عقد و مطابق قرار اجرای پروژه آغاز خواهد شد. مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت. تأیید اینکه اسناد ساختمانی برای ساخت و سازهای غیر سازه ای و / یا غیر لرزه ای توسط طراح داخلی مسئول امضا و مهر و موم می شود ، همانطور که در مورد الزامات حوزه قضایی برای ثبت پرونده در مقامات اجرای قانون اعمال می شود. به گفته وي: «شغل طراحی داخلی حرفهای چندوجهی است. برای این مهم لازم است تا با دانشهای مهندسی سازه، معماری و هنر آشنا باشیم و از آنها به طور همزمان استفاده کنیم. از آنجا که مردم نسبت به مجریان هر نوع فعالیتی به صورت ضمنی اعتماد کرده ولی در انتهای خیال خود عدم اعتماد را لحاظ میکنند، باید با اصلاح الگوهای رفتاری و شخصیتی خود مانع از ایجاد حس شک و تردید در آنها شوید. هم چنین فضایی برای استراحت، صرف چای و قهوه برای کارمندان در سمت راست شرکت ایجاد شده است. این طراحی به ارتقا تحرک و فعالیت کارمندان به میزان قابل توجهی یاری رسانده است.